Slow jogging to jest to!

po godzinach | 03.02.2015 08:29

Bieganie wolniejsze niż chodzenie, czy to ma sens? Oczywiście. Dziś testujemy nowy sposób na zachowanie formy, wspaniały nastrój i...uśmiech. Oto cała prawda o slow joggingu.

 

 

Jaka jest idea slow joggingu?

Wystarczy ubrać się wygodnie, włożyć buty, czapkę i o tej porze roku rękawiczki i wyjść pobiegać. W slow joggingu założenie jest jedno "biegamy wolniej niż chodzimy". Czy to ma sens? Jak najbardziej! Jak nazwa wskazuje mamy biegać wolno, bardzo wolno. Nie powinniśmy denerwować się kiedy podczas naszego biegu zaczną nas wyprzedzać...nawet spacerowicze. O to właśnie chodzi - biegamy wolno i uśmiechamy się!

 

Kto to wymyślił?

Twórcą slow joggingu jest Hiroaki Tanaka, profesor, postać w Japonii legendarna. On przez lata badał zachowanie ciała podczas wysiłku. On jako pierwszy stwierdził, że najlepszym sposobem na zachowanie świetnej sylwetki jest lekka aktywność fizyczna, codziennie przez 30-60 minut. Ważne by np. biegać wolno, tak, by podczas biegu swobodnie rozmawiać lub po prostu...uśmiechać się!

 

Jak to robić?

 

Technika biegu opiera się na prostocie. Wybijamy się i opadamy na śródstopie. Na początku, szczególnie biegające już osoby mogą mieć problem z opadaniem na śródstopie. Wtedy wystarczy...biegać do tyłu:) Gdy to już opanujemy, slow jogging stanie się naszym nowym hobby, bardzo śmiesznym hobby!

 

Gorąco polecamy tę, wyjątkowo ekologiczną formę ćwiczeń!

Hiroaki Tanaka, prof. Uniwersytetu Fukuoka, postać w Japonii legendarna, poświęcił wiele lat badań w Instytucie Fizjologii Sportu, by znaleźć odpowiedzi na te pytania. Z czasem stało się dla niego jasne, że aktywność fizyczna, podejmowana codziennie przez 30-60 min., ale na tyle lekka, by móc wykonywać ją z uśmiechem, jest panaceum na wiele dolegliwości trapiących współczesnego człowieka.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/bieganie/co-to-jest-slow-jogging-i-na-czym-to-polega_41124.html
Hiroaki Tanaka, prof. Uniwersytetu Fukuoka, postać w Japonii legendarna, poświęcił wiele lat badań w Instytucie Fizjologii Sportu, by znaleźć odpowiedzi na te pytania. Z czasem stało się dla niego jasne, że aktywność fizyczna, podejmowana codziennie przez 30-60 min., ale na tyle lekka, by móc wykonywać ją z uśmiechem, jest panaceum na wiele dolegliwości trapiących współczesnego człowieka.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/bieganie/co-to-jest-slow-jogging-i-na-czym-to-polega_41124.html